Verzend Kosten / Informatie

 

Leveringsvoorwaarden FAHT Amsterdam B.V.

De op de website vermelde levertijden zijn indicatief. Aan de genoemde voorwaarden kunnen derhalve geen rechten worden ontleend. FAHT Amsterdam B.V. streeft naar het bereiken van de indicatieve levertijd zoals vermeld op de website. Verzending vindt plaats nadat het te betalen bedrag is ontvangen door FAHT Amsterdam B.V.


Levering en verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Nederland €4,95

West Europa €11,95

Europa €15,95

Wereldwijd €23,95

GRATIS VERZENDING 
Vanaf €45 binnen Nederland. 
 
WERELDWIJDE GRATIS VERZENDING 
Vanaf €100 in Europa, buiten Europa €150. 
Tip: koop je producten samen met familie of vrienden en laat ze naar 1 adres verzenden!
 
Wanneer wordt mijn bestelling binnen Nederland afgeleverd?

FAHT Amsterdam B.V. zal proberen je bestelling binnen 1 werkdag bij je te bezorgen, als je op werkdagen vóór 16.00 uur bestelt. Dit is afhankelijk van welke betaalmethode je kiest. In het geval van een bankoverschrijving, wordt de bestelling verzonden nadat de betaling is overeengekomen. Er worden geen pakketten bezorgd op zondag en er zijn aangepaste levertijden van toepassing op feestdagen.

Verstuurt u internationaal?

Ja, we leveren Wereldwijd!
FAHT Amsterdam B.V. is er trots op om onze Queens van over de hele wereld te kunnen bedienen! De standaardprijzen op onze site zijn in EUR, de wisselkoers is afhankelijk van je creditcardmaatschappij die de transactie heeft uitgevoerd.

Wanneer wordt mijn bestelling buiten Nederland geleverd?

Het duurt gewoonlijk 6-15 werkdagen om in je land aan te komen, maar in sommige gevallen kan de bezorging vertraging oplopen, afhankelijk van de douane van je land. Er worden geen pakketten bezorgd op zondag en er zijn aangepaste levertijden van toepassing op feestdagen.

Hoe weet ik of mijn pakket is verzonden en onderweg is?

Zodra je een bestelling plaatst, ontvangt je een automatisch bevestigingsbericht. Zodra je bestelling is verwerkt en klaar is voor verzending, ontvangt je een e-mail met verzendinformatie.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsbericht ontvangen.

Als je binnen een uur na het plaatsen van je bestelling geen e-mail ontvangt van FAHT Amsterdam B.V., controleer dan je spam. Het is ook mogelijk dat het e-mailadres verkeerd is ingevoerd. Als je nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op, door ons serviceteam te bellen naar +31 (0)20 491 7394

Om ervoor te zorgen dat je pakket correct wordt afgeleverd en je het pakket binnen het tijdsbestek dat wij aangeven ontvangt, moet je ervoor zorgen dat je adres volledig is ingevoerd en correct is. Gebruik de juiste afkortingen en zorg dat spaties correct zijn geplaatst, wij nemen geen verantwoordelijkheid voor de onjuiste informatie.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, alle zendingen worden geleverd met een track en trace code van DHL. Meestal krijg je dit aan het einde van de dag /  rond middernacht.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Alle leveringen wereldwijd vinden plaats met DHL. Zij bezorgen de bestelling op het afleveradres dat door jou is aangegeven. DHL levert op maandag tot en met zaterdag.

Bent u niet thuis?

Als je niet thuis bent, biedt DHL het pakket aan bij de buren. Je ontvangt dan een kaart in de brievenbus met het adres waar het pakket is afgeleverd. Als je buren niet thuis zijn, laat DHL een leveringscode achter op de kaart. Hiermee kun je op de website van DHL controleren waar en wanneer DHL het pakket opnieuw kan bezorgen, bijvoorbeeld de volgende dag bij een DHL ServicePoint.

Mijn trackinginformatie geeft aan dat mijn pakket is afgeleverd maar ik heb het
nog niet ontvangen.

Als je trackinginformatie aangeeft dat je pakket is afgeleverd en je het nog niet hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we een onderzoek door DHL kunnen laten starten.

Zodra we de resultaten van het onderzoek van DHL hebben ontvangen, nemen we per email contact met je op. Als blijkt dat DHL ons product daadwerkelijk niet heeft afgeleverd, ontvangt je zo snel mogelijk een gratis nieuwe zending. FAHT Amsterdam B.V. is niet verantwoordelijk voor pakketten die zijn opgegeven als geleverd door DHL. We geven geen restituties of kredieten uit voor pakketten die de koerier bevestigt dat deze is afgeleverd.

Zending is niet-leverbaar geretourneerd.

Als het pakket niet-leverbaar is, zullen we een tegoed in de vorm van een E-Gift Card uitgeven voor de nettoprijs van je artikel (en) minus de verzendkosten. Verzendkosten kunnen niet worden gerestitueerd. Als je een zending van FAHT Amsterdam B.V. weigert, bent je verantwoordelijk voor de originele verzendkosten, plus de kosten voor het terugzenden van het pakket. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het uitgegeven krediet.

FAHT Amsterdam B.V. is niet verantwoordelijk voor toepasselijke douanekosten, invoerrechten, belastingen of andere heffingen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten, zelfs als de zending bij aflevering wordt geweigerd.

Mocht je nog vragen hebben, kun je ons een e-mail sturen naar; 
service@faht.amsterdam